Serveis

_AN_6359©ARIADNAARNES.jpg

Horaris i calendari

  • L'horari lectiu de la llar és de 8h30 a 17h30 de dilluns a divendres.

    • L'horari de matí  és de 8h30 a 12h

    • L'horari de menjador és de 12h a 15h

  • L'acollida al matí és de 8 h a 8 h30 i a la tarda de 17h30 a 18 h.

  •  El curs escolar comença a principis de setembre i acaba a finals de juliol.

  •  El calendari de festius de lliure disposició es comunica a las familias abans d'iniciar el curs.

Assegurança

  • Amb la pòlissa d’accidents de la llar comptem amb l’Hospital de Nens de Barcelona que està al costat nostre, en cas de qualsevol urgència.

Canals de comunicació

Famílies

  • Les famílies són molt importants per l’escola, és per això que les fem participar molt activament.

  • Ens agrada que els avis i àvies ens vinguin a explicar contes i que pares, mares, oncles i ties vinguin a fer música amb els nens i nenes.

  • També ens agrada que ens portin fulles i pinyes quan van al bosc, i que ens duguin sorra i petxines quan van a la platja.

  • Ens agrada molt que portin objectes per reciclar, taps, ampolles de plàstic, capses de cartró, papers de colors bonics i cridaners, taps de suro i tot el que se’ls acudeixi, d’aquesta manera els nens i nenes fan experiments i diferents manualitats….

  • D’aquesta manera establim una bona relació entre les famílies i les educadores que els nens i nenes reben, gaudint així de més tranquil·litat i seguretat.

  • Accés a tot l’espai de la llar: tant al matí com a la tarda els familiars entren a l’aula. Aquest fet ajuda a poder intercanviar informació individual, puntual i concreta de cada infant amb l’educadora.

Canals de comunicació

  • Primera reunió de benvinguda a tots els pares i mares que portaran els seus fills i filles a la llar per primera vegada, on parlem d’aspectes organitzatius i donem resposta a tots els dubtes, preguntes i inquietuds dels nouvinguts.

  • Segona reunió per grups a mitjans d’octubre, en la qual expliquem com ha anat l’adaptació dels infants, parlem de temes pedagògics i fem les propostes d’activitats per portar a terme amb el grup.

  • Entrevistes individualitzades a principi de curs per conèixer l’infant i durant el curs escolar sempre que ho demanin els pares o les mestres ho creguin oportú. Al grup de 2-3 es fa una entrevista per comentar l’evolució i el pas de l’infant a la llar.

  • Agenda informativa diària, on s’informa sobre el dia a dia de nen o nena i s’explica què ha fet i com ha estat.